اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۵۲۰۲

جنس میز و صندلی رستوران برای مشتری مهم است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ , بازدید: ۳۸۲۴
صندلی چوبی کلاسیک ،به طور مثال صندلی لهستانی ،با کافه های دنج و صمیمی و با رنگ های گرم هارمونی زیبایی ایجاد می کند، صندلی های فلزی بیشتر برای چیدمان داخلی فست فود کاربرد دارند

این مطلب توسط مبلمان جهانتاب تهیه گردیده است  

https://jahantab.co/

صندلی و مبلمان مناسب دکوراسیون داخلی رستوران

یکی از عناصر اصلی در دکوراسیون داخلی، جنس و مدل میز، صندلی و مبل یا کاناپه رستوران می باشد، زیرا نه تنها در راحتی مشتری بلکه در دیزاین داخلی بسیار تاثیرگذار می باشند، طراحان حرفه ای با در نظر گرفتن المان های اصلی فضای طراحی شده، می توانند میز، صندلی و مبلمان رستوران متناسب و تکمیل کننده ای طراحی کنند. مسلما قدم اول، پیدا کردن مدل مناسب با نوع رستوران یا فست فود می باشد، میزها تنوع بالایی دارند و اصولا در ابعاد و متریال متفاوت طراحی و تولید می شوند، در دکوراسیون داخلی کافی شاپ یا فست فود،  میزها جلوه خوبی دارند و بهتر است توجه ویژه ای به آنها داشته باشیم.
متریال به کار رفته در میزها بسیار متفاوت می باشد، چوب ، فلز، سنگ و پلاستیک، عمده مواد کاربردی در تولید میز هستند، فست فود، کافی شاپ و رستوران هر یک نوع خاص خود را می طلبد، کاربری و مقاومت میز بعد دیگر قضیه می باشد،که قابل اغماض نمی باشد.کلاسیک یا مدرن بودن دکوراسیون داخلی نیز، در انتخاب میز مناسب ملاک است، به طور مثال استفاده از صندلی پایه فلزی، در طراحی مدرن گزینه درستی می باشد.

کاناپه رستورانی نیز که این روزها زیاد به چشممان می آید، یکی از انتخاب ها برای چیدمان داخلی می باشد، روکش استفاده شده عمدتا چرم یا پارچه می باشد که بنا بر سبک و سلیقه و هم خوانی با دیگر اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون داخلی کافه انتخاب می شود. مبلمان فست فودی فضاهای کوچک را دلپذیرتر و جادارتر می کند. ترکیب چند رنگی کاناپه رستورانی هماهنگ با دیوارپوش ها و کف پوش ها، دیزاین داخلی مدرن ایجاد کرده و هیجان انگیز خواهد بود. انواع مبل رستورانی شامل پوف، باکس و کاناپه می باشد.
صندلی ها نیز در سبک و سیاق و با متریال متفاوتی طراحی و تولید می شوند، صندلی رستورانی چوبی یا فلزی پرکاربردترین جز دکوراسیون داخلی رستوران هستند، در هر کافی شاپ یا فست فودی صندلی جایگاه خود را دارد، در کنار مبل رستورانی نیز، قابل استفاده می باشد. صندلی چوبی کلاسیک ،به طور مثال صندلی لهستانی ،با کافه های دنج و صمیمی و با رنگ های گرم هارمونی زیبایی ایجاد می کند، صندلی های فلزی بیشتر برای چیدمان داخلی فست فود کاربرد دارند. رنگ اصلی چوب الهام بخش طبیعت می باشد و جریان زندگی را برای دکوراسیون کافی شاپ شما به ارمغان می آورد، ایجاد هارمونی با دیوارها، کف پوش و پنجره ها با صندلی مدرن یا کلاسیک، گویای سبک رستوران شما خواهد بود، اگر نمی خواهید بیش از اندازه هماهنگی ایجاد نمایید، یک رنگ متضاد به شما کمک می کند، همچنین اکسسوری هایی که نمادی از کانسپت اصلی رستوران باشند نقش بسزایی دارد.

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016